Politika řízení kvality

Politika řízení kvality

Politika řízení kvality společně s kvality manuálem patří mezi základní, zdrojové dokumenty společnosti MV Lab, s.r.o. Vychází z osobní angažovanosti angažovanosti a aktivitě všech pracovníků. Politika řízení kvality je rámcem pro stanovení cílů, jež vedou k jejímu uskutečňování.

 

Závazek vedení společnosti

  • Vedení společnosti se zavazuje k efektivnímu systému řízení kvality.
  • Vedení využívá pro svou činnost přiměřené zdroje (proškolení a zkušený personál, dostatečné finanční zdroje, kvalitní materiálně technické vybavení).
  • Vedení se zavazuje k plnému uplatňování principu trvalého zlepšování.
  • Vedení společnosti vytvoří podmínky pro průběžné sledování a vyhodnocování poskytovaných služeb.

Kvalita a standardnost

  • Plná akceptace zásad správné kalibrační / validační praxe a uplatňování nejnovějších poznatků při provádění činností
  • Naplňování kvalitativních zásad dle norem ČSN EN ISO 9001 a ČSN EN ISO/IEC 17025 v aktuálním znění
  • Poskytování služeb v souladu s důsledným respektováním metodických postupů definovaných ve společnosti a formalizovaných v samostatných pracovních postupech.
  • Jakékoli revize těchto postupů budou řízeny pomocí systému řízení změn a vždy povedou ke zkvalitnění poskytované služby.
  • Poskytování služeb pomocí kvalitní přístrojové techniky při průběžném rozšiřování moderního, technického vybavení firmy.

Orientace na zákazníka

  • Poskytovaní služeb v oblasti metrologie, kvalifikací, validací a servisních činností dle potřeb zákazníka.
  • Flexibilita při plné shodě s legislativními předpisy a doporučeními.
  • Redukované čekací lhůty pro poskytnutí služby.
  • Poskytování poradenství v rámci předmětu poskytovaných služeb, jako bonus při realizaci.

Vlastní pracovníci

  • Společnost zajišťuje průběžné zvyšování kvalifikace vlastních pracovníků (vzdělávání, kurzy, školení).
  • Pracovníci společnosti jsou vedeni k standardnímu postupu při realizaci služby a souvisejících činností.
  • Pracovníci se účastní procesu zlepšování kvality poskytovaných služeb a zlepšování procesů jako takových.
  • U pracovníků bude rozvíjena schopnost získávání dalších zákazníků.

Externí pracovníci

  • Činnosti zajišťované externě budou realizovány pouze prověřenými externími subjekty (metrologie, auditní činnost a poradenství, PO a BOZP, atd.).

Zlepšování systému managementu kvality

  • Normy ČSN EN ISO 9001 a ČSN EN ISO/IEC 17025 v aktuálním znění, představují základní platformou pro systém práce ve společnosti.
  • Soulad s těmito normami je základní, standardní úrovní pro činnost společnosti.